Strony

16 października 2016

A Big City Girl - Gabi Lużyńska





Nawet nie wiem jak długo właściwie próbowałyśmy się z Gabi ustawić na zdjęcia. Na pewno zbyt długo. Wydaje mi się, że pierwsze rozmowy na temat wspólnej sesji mogły paść rok temu? Może dwa? W każdym razie trochę to trwało, zanim realnie udało nam się umówić i stworzyć coś razem. Jednak lepiej późno niż wcale :)

Trochę jestem zaskoczona, bo ta sesja uświadomiła mi, że chyba nigdy nie uchwyciłam na zdjęciach Pałacu Kultury od tej właśnie strony. Większość moich sesji realizowanych w tych okolicach miała miejsce albo z drugiej strony budynku, albo bezpośrednio pod nim. Biorąc pod uwagę, że na przestrzeni lat zorganizowałam tam naprawdę wiele sesji to jestem w lekkim szoku, że udało mi się unikać uchwycenia Pałacu z tej perspektywy aż tak długo. Generalnie jestem bardzo zadowolona, że udało nam się zrealizować tę sesję i to jeszcze zanim przyszły te paskudne chłody i pozowanie w tak lekkich stylizacjach stało się praktycznie niemożliwe. O ile uwielbiam fotografować jesienią i zimą, tak nie da się ukryć, że z uwagi na niskie temperatury pod wieloma względami jest to bardzo problematyczne.


Pozowała: Gabi "Antiquess" Lużyńska 




















***

ZNAJDZIECIE MNIE TEŻ TUTAJ: 


3 komentarze:

  1. Tę sesję robiłaś może Heliosem?:) Piękne rozmycia :) kolory i kadry oczywiście też, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym autobustem to sztos! Piękna dziewczyna a zdjęcia jak zawsze mocne :>

    OdpowiedzUsuń