Strony

22 lutego 2013

If eyes could speak


Strasznie długo się umawiałyśmy na to, by stworzyć coś wspólnie i bardzo się cieszę, że w końcu się udało. Jak tylko maturalny szał opadnie pewnie zorganizuję coś bardziej kreatywnego z Olą, na razie zadowalam się portretami. Zwykle nie pokazuję całości sesji, ale te ujęcia wyjątkowo lubię, więc czemu nie. Przy okazji była to pierwsza sesja z nowym sprzętem i póki co jestem zadowolona, mam nadzieję, że będzie mi dobrze służył. 

Potrzebuję ostatnio takich kadrów - prostych, nieskomplikowanych, w szarościach. Nie mam siły, ani czasu na nic bardziej ambitnego, poza tym takie ujęcia idealnie oddają wszystko, co ostatnio we mnie siedzi. Cały świat nagle zaczął się kręcić wokół matury i nie jestem pewna, czy mi się to podoba. Zdjęcia to jedyna droga ucieczki od tego wszystkiego, choć na moment i bardzo chętnie korzystam z tej możliwości, przynajmniej tak długo jak jeszcze mogę. 


mod: Aleksandra Ziomka // Mango Models



     






4 komentarze:

  1. Nieziemsko pięknie ukazałaś te modelkę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z nataliazyglowicz. ;)



    http://villainouuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hypstaa, ale bardzo ładnie i kobieco wam to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń