Strony

29 listopada 2014

Devil's own


Wystarczyło, że któregoś razu w rozmowie z Moniką na Facebook'u rzuciłam, że marzy mi się kiedyś sesja z rogami i tydzień później już ją realizowałam. Ja niby w głowie miałam obraz rogów mniej diabelskich, a bardziej bawolich, ale że akurat takie łatwiej było zorganizować w krótkim czasie i od razu Monika miała stylizację odpowiednią to poszłyśmy w tym kierunku. Wbrew pozorom nie było inspirowane Maleficent, my miałyśmy w głowie raczej obraz córki bądź kochanki diabła/demona, ale myślę, że na tym właśnie polega urok fotografii, że każdy może interpretować po swojemu. Jeśli ktoś widzi w tym Maleficent to jest mi bardzo miło, bo podobał mi się ten film i jestem ogromną fanką charakteryzacji Angeliny Jolie w nim. Jestem ogromnie wdzięczna Monice i szczęśliwa, że miałam okazję zrealizować ten projekt. Ostatnio w rozmowie z przyjaciółką powiedziałam, że Monika jest fotograficznie jedną z najlepszych rzeczy jakie mnie spotkały i z każdą kolejną wspólną sesją utwierdzam się w tym przekonaniu. Wiele modelek się przewinęło przed moim obiektywem i cenie je sobie bardzo, ale Monika to osoba mi szczególnie bliska pod tym względem, bo rozumie moją bajkę, a ja rozumiem jej. Myślę, że mamy tak dobrą relację głównie dlatego, że w gruncie rzeczy chcemy opowiadać te same bajki i odbieramy je w podobny sposób. Ciężko trafić na kogoś takiego. Wracając jednak do samej sesji - trochę nie miałyśmy szczęścia jeśli chodzi o warunki, bo było koszmarnie zimno, mgliście i mimo, że sprawdzałam wcześniej o której powinno zacząć się ściemniać to pogoda nas zaskoczyła i przeklinałam się w duchu, że nie wzięłam statywu. Mimo wszystko jak widać udało się jednak coś stworzyć i bardzo się cieszę, że nie musiałyśmy powtarzać tej sesji. To co widzicie niżej to nie są jeszcze wszystkie zdjęcia, bo nad niektórymi wciąż pracuję.
















mod: Monika Siedzyk

5 komentarzy:

  1. Odwaliłyście kawał dobrej roboty! Ta sesja jest genialna, kolory, stylizacja, wszystko! Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z Twoich najlepszych sesji, piękne kolory i oryginalnie. Ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń