Strony

20 listopada 2016

When Worlds Collide: Bartek Efenberg


Sesje z mężczyznami w moim wykonaniu to niestety rzadkość, dlatego tym bardziej się cieszę, że miałam okazję jakąś jeszcze w tym roku zrealizować i to na dodatek z tak fajną osobą jak Bartek! Niestety, świat mody i modelingu często z pozoru sprawia wrażenie jakby był zdominowany przez kobiety. I niby nie jest to do końca prawda, bo jest cała masa uzdolnionych fotografów, wizażystów, stylistów, czy projektantów płci męskiej, ale niestety jeśli idzie o samych modeli to czuć pewien... niedosyt. Real shame, isn't it? Przez to zawsze się trochę stresuję jak mam fotografować modeli, bo jednak mam dużo większe doświadczenie i wprawę przy współpracy z kobietami. Zwykle jednak okazuje się, że ten stres był kompletnie niepotrzebny i z całą pewnością ta sesja jest tego niezłym przykładem! Nie dość, że Bartek okazał się świetnym kompanem do rozmowy i chyba przez cały czas trwania sesji buzie się nam nie zamykały, to jestem naprawdę zadowolona ze zdjęć, które powstały i bardzo się cieszę, że miałam okazję je wykonać. Miejski look to moja ogromna fotograficzna słabość i miło, że udało mi się coś w tych klimatach sfotografować póki jeszcze było ciepło i to na dodatek z modelem! Myślę, że to fajne urozmaicenie i pewna odmiana w moim portfolio ;)



























***

ZNAJDZIECIE MNIE TEŻ TUTAJ: 


FAN PAGE //  PHOTOBLOG  // DEVIANTART // 500PX // ASK.FM //  INSTAGRAM 

2 komentarze:

  1. Super sesja, masz rację, że takie sesje to dobre urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie w straży obywatelskiej?

    OdpowiedzUsuń