Strony

17 grudnia 2016

How About Snow: Grażyna Czubin



To była ostatnia świąteczna sesja zrealizowana przeze mnie w zeszłym roku. Bardzo ją lubię za głębię ostrości i ciepło, które zdjęcia z siebie emitują. Chyba każdy kto śledzi moją twórczość trochę dłużej jest świadom tego, że na początku swojej przygody z fotografią decydowałam się raczej na zgaszone i zimne barwy zdjęć. Szarości, niebieskości, zmniejszony kontrast. Zdjęcia, które wykonuję teraz, a zwłaszcza właśnie te świąteczne - są tak naprawdę absolutnym zaprzeczeniem tego, od czego zaczynałam. Dominują na nich nasycone, ciepłe barwy, w szczególności żółcie i czerwienie. Ta sesja jest tego najlepszym przykładem ;) A przy okazji myślę, że przyjemnie wpisuje się w klimat świąt, które mimo nieprzyjemnej zimowej pory zawsze utożsamiam właśnie z przyjemnym ciepłem i odcieniami czerwieni, bieli i żółci.

Poza tym bardzo dziękuję Grażynie za zgodę na publikację sesji! Jednym z powodów, dla których bardzo lubię te zdjęcia jest właśnie jej cudowny uśmiech! Odpowiednia obróbka zdjęcia może wiele zdziałać, oczywiście, ale bez tego uśmiechu te zdjęcia nie byłyby nawet w połowie tak pozytywne i przyjemne w odbiorze! W tym przypadku jej energia 'robi' tak naprawdę całą sesję i bardzo się cieszę, że miałam okazję uchwycić to w swoich kadrach!


Modelka: Grażyna Czubin 

 









***

ZNAJDZIECIE MNIE TEŻ TUTAJ: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz