Strony

3 grudnia 2016

That Christmas Feeling: Paulina Gabrielyan


Zgodnie z obietnicą złożoną >>>tutaj<<< zabieram się za publikację sesji świątecznych wykonanych jeszcze w zeszłym roku :) Na pierwszy ogień leci sesja z Pauliną wykonana w okolicach warszawskiej Starówki w grudniu 2015. Pamiętam, że wracałam z tej sesji bardzo podekscytowana. Wręcz nie mogłam się doczekać aż zrzucę całość na komputer i będę mogła je zacząć obrabiać! Warszawa o tej porze roku staje się miejscem absolutnie magicznym, uwielbiam ukazywać to na zdjęciach. Natomiast współpracę z Pauliną miałam chęć podjąć już od dawna, więc miałam dużo frajdy i przyjemności wykonując te zdjęcia. Lubię je za ten ciepły klimat, myślę że idealnie oddają atmosferę początku grudnia, gdy święta niby są już w zasięgu ręki, ale mimo wszystko jeszcze trzeba trochę poczekać ;) Mam nadzieję, że w tym roku również uda mi się zrobić kilka zdjęć w podobnym klimacie!


Modelka: Paulina Gabrielyan

















***

ZNAJDZIECIE MNIE TEŻ TUTAJ: 



1 komentarz: