Strony

6 sierpnia 2016

A Glimpse of the City - Karolina Rybak



Gdybym miała opisać tę sesję jednym słowem stwierdziłabym, że była... zabawna. Oczywiście w jak najlepszym tego słowa znaczeniu! Sesje miejskie to taka moja mała słabość, a że dawno ich nie robiłam to byłam dość podekscytowana przygotowując się do realizacji tej. Przyznam, że wyobrażałam ją sobie w całkiem inny sposób, miałam na nią inny koncept, ale nie żałuję, że wyszło inaczej. Podoba mi się to inaczej. Czasem nie warto uparcie brnąć w wcześniejsze ustalenia, jeśli warunki są przeciwko nam. Warto improwizować, eksperymentować, bawić się. Oczywiście wszystko to w granicach rozsądku, rzecz jednak w tym, że wiele razy zdarzało mi się, że nagle podczas sesji trzeba było zmienić trochę plany. I zdarza się, że - paradoksalnie - wychodzi to zdjęciom na lepsze. Ta sesja jest jedną właśnie z tych, którym wyszło to na lepsze i bardzo się z tego cieszę.

Realizacja jej była zabawna choćby z uwagi na to, że robiłyśmy ją w samym centrum Warszawy, na dodatek w godzinach szczytu, gdy ulice są najbardziej zaludnione i wszyscy się gdzieś spieszą. Nie ukrywam, że wzbudzałyśmy niemałą sensację, ja stojąc za statywem, Karolina z kolei pozując i przez prawie pół godziny machając włosami na tle tłumu. Gapie to akurat jedna z tych rzeczy, których przy sesjach miejskich ciężko uniknąć. Osobiście jestem do nich raczej przyzwyczajona, ale wciąż potrafią mnie czymś zaskoczyć :D Wiele moich anegdotek z sesji to właśnie historie opisujące reakcje ludzi na moją i modelki pracę. Biorąc pod uwagę jak powszechnym zjawiskiem stały się sesje zdjęciowe i że to jednak Warszawa, w której non stop się coś dzieje, czasem jestem wręcz zaskoczona, że ludzi wciąż potrafi coś takiego zainteresować tak bardzo, że są w stanie wpaść na słup, a wierzcie, że i takie sytuacje widziałam!

Mam szczerą nadzieję, że uda mi się wkrótce ponownie podziałać z Karoliną, bo to sama przyjemność. To jedna z tych modelek, które mają ogromne wyczucie przed obiektywem oraz doświadczenie, które dodatkowo ułatwia sprawę. Jest coś niesamowitego w modelkach, które instynktownie wiedzą kiedy należy zmienić pozę i mają świadomość tego jak prezentują się najlepiej, a Karolina to właśnie jedna z nich. To ten typ modelki, na którą wystarczy spojrzeć i pierwsze co nasuwa się na myśl to profesjonalizm.


                                            mod: Karolina Rybak 































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz